آموزش خیاطی عمرانی

آموزش خیاطی عمرانی

آموزش خیاطی عمرانی

آموزش خیاطی عمرانی

آموزش دوخت پیراهن پاییزه دخترانه


ر این مطلب به شما نشان می دهیم برای ایجاد تغییرات در مدل لباس هایتان نیازمند ابزار پیچیده ای نیستید و با وسایل موجود در منزل نیز می توانید تغییرات دلخواه و زیبایی در مدل لباستان ایجاد کنید . برای مثال اگر توری در منزل دارید که از آن استفاده نمی کنید می توانید آن را ابزاری برای تغییر مدل لباس در نظر بگیرید به مانند آموزش طراحی مدل لباس فانتزی که در این مطلب آورده شده است .

یک مدل لباس ساده زیپ دار را در نظر می گیریم . مقداری تور تهیه کنید و قسمت پشت لباس را به اندازه ی دایره ای دلخواه برش بزنید و به اندازه دایره برش زده شده در پشت لباس ، تور را برش دهید و در قسمت پشتی لباس بدوزید . فقط چند کوک ساده است که نیازمند دانستنی های حرفه ای از خیاطی نیز نمی باشد .




الگو و روش دوخت را مشاهده کنید

ابتدا الگوی استین سرخود را برای قسمت رویی لباس اماده میکنیم . و مطابق شکل استین را ویرایش میکنیم . البته شما میتونید برای استین لباس از الگوی استین از سرشانه کلوش هم استفاده کنید و لباس رو استین سر خود نکنید .ولی بیشتر به لباس میخوره که استین سرخود داشته باشد.

چون یقه لباس حالت افتادگی داره و گشاد هست پس از قسمت پایین لباس روی خط با*سن ۱۰ سانت پایین میریم و همچنین چون حالت روی هم امدن و چپ و راستی داره باید به اندازه ۲۰ سانت یا اندازه ¼ با*سن برای روی هم امدن لباس و همچنین چین در نظر بگیریم . چون قسمت رویی با چین به قسمت زیری وصل شده و تا مرحله رسیده که ۱۰ سانت روی هم رد شده .البته قسمت رویی باید از تاپ زیری گشاد تر باشه پس به اندازه ۳ سانت به گشادی قسمت رویی اضافه میکنیم ( مطابق مدل )

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.