آموزش خیاطی عمرانی

آموزش خیاطی عمرانی

آموزش خیاطی عمرانی

آموزش خیاطی عمرانی

آموزش دوخت پیراهن پاییزه دخترانه


در ابتدا شما با داشتن الگو های ساده و آموزش تصویری می توانید شروع به خیاطی کنید . در این مطلب آموزش تصویری دوخت پیراهن دخترانه را برایتان قرار دادیم که بسیار ساده بوده و به راحتی می توانید آن را در طرح ها و زنگ های مختلف با سلیقه و خلاقیت خود تهیه کنید .


برای دوخت لباس بچه گانه با این روش میتونید از یه تی شرت و یا بلوز دخترتون که دیگه قدیمی و تکراری شده و یا به هر دلیلی دیگه براتون کاربردی نداره استفاده کنید. البته میتونید با کمک هنر خیاطی تون برای قسمت بالا تنه یه تاپ و یا تی شرت ساده بدوزید ولی پیشنهاد میکنم برای
بسیاری از خانم‌ها علیرغم اینکه به خیاطی علاقه‌مند هستند اما هیچ سر رشته‌ای از دوخت و دوز و اصطلاحات رایج در خیاطی ندارند. بنابراین استفاده از الگو برای این افراد کمی مشکل است. خوشبختانه به تازگی سبک جدیدی از خیاطی با عنوان خیاطی بدون الگو به وجود آمده است که بوسیله آن می‌توان لباس‌های متنوعی تهیه کرد. مجله ستاره برای شما آموزش خیاطی بدون الگو را برای دوخت پیراهن دخترانه در نظر گرفته است.
دا دور سینه را اندازه بگیرید و هر عددی شد در ۲٫۵ ضرب کنید. حاصل آن عرض مورد نیاز ما می‌شود.

محاسبه ارتفاع :
برای محاسبه ارتفاع پارچه هم از سر شانه تا جایی که می‌خواهیم لباسمان باشد اندازه می‌گیریم.

نحوه برش پیراهن :

ابتدا برای لباس بک مستطیل به قد لباس و عرض ۲٫۵ برابر دور سینه برش می‌زنیم. سپس دو عدد نوار ۳ سانتی در طول دلخواه برای بند لباس در نظر می‌گیریم و اگر بخواهیم مثل لباس بالا پای پیراهن را چین بدهیم یک نوار در عرض 10 سانتی‌متر و طول دو برابر مستطیلی که برای پیراهن برش زدیم آماده می‌کنیم.
 راحتی بیشتر از لباس های قدیمی که توی خونه دارید استفاده کنید. علاوه بر این شما به مقداری تور و یا حریر متناسب با رنگ لباس احتیاج دارید. بهتره از چند رنگ تور استفاده کنید تا پیراهنی که میدوزید قشنگ تر شه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.