آموزش خیاطی عمرانی

آموزش خیاطی عمرانی

آموزش خیاطی عمرانی

آموزش خیاطی عمرانی

آموزش دوخت پیراهن دخترانه تصویری

آموزش دوخت پیراهن دخترانه با روشی آسان و جدید:

با دوخت پیراهن دخترانه مجلسی برای کوچولوهای ناز در خدمتتون هستم و سعی دارم شما رو با یک آموزش زیبا و متفاوت آشنا کنم. برای دوخت این پیراهن خوشگل شما به مقداری پارچه احتیاج دارید که بستگی به سایز دخترتون داره. میتونید از یه نوع پارچه استفاده کنید ولی من پیشنهاد میکنم برای زیبایی بیشتر لباس از دو رنگ و یا دو طرح پارچه که با هم هماهنگی دارن استفاده کنید. برای شروع خیاطی طرحی رو که در تصاویر زیر میبینید روی پارچه به سایز دلخواه پیاده کنید. اگه کشیدن این طرح براتون سخته و یا شک دارید که سایزش مناسب شه میتونید از لباس های دیگه دخترتون الگو برداری کنید. این الگوها رو روی پارچه برای قسمت بالا تنه پیراهن دربیارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.